a forradalom erdélyi barátja

Régi kedves ismerős jelentkezett Erdélyből, orvos Marosvásárhelyen, a Magyar Polgári Párt megyei elnöke és mindenelőtt - ahogy megismertem - egy szerény, becsületes, igaz fiatalember, aki az életét az embermentésre szánta.

'56-hoz semmi köze, most volt 34 éves.

Blogomhoz gratulált s ajánlott barátjaként saját blogján: eddig huszan érkeztek tőle (azaz valószínüleg Erdélyből) látogatók. Én vacakoltam, majd a hétvégén, mondogatom magamnak már vagy két hete, majd a hétvégén ajánlom blogját látogatóimnak. Erdélyben nem tananyag a magyar forradalom, az iskolában nem iskolai szünnap, a tévében nem megosztó médiatéma, így a határon túli fiatalok még annyit sem tudnak róla, mint az anyaországiak. Ezért fontos a világháló és az, ha valaki ott '56-ra figyelmet irányít.

Ráduly Levente és felesége tegnap tragikus hirtelenséggel elhunytak.

Olvasóm, nézd el nekem, de úgy érzem, a legkevesebb, hogy leírom nevét és ideszerkesztem arcképét a forradalom erdélyi barátjának. És így itt lesz velünk, szervertől szerverig, ezen a html oldalon, amíg ez a blog létezik.